TRAINING KLANTGERICHT WERKEN


SCHRIJVEN

Wanneer kom je naar de training Klantgericht werken?
Je hebt veel klantcontact en wilt klantgerichter leren werken. 

Waarom, met welk doel?
Je wilt een goede relatie met jouw klant, een hoog klanttevredenheidscijfer en dat elke klant een ambassadeur is.

Wat levert de training jou op?
+  Je weet het verschil tussen klantvriendelijk en klantgericht werken.
+ Je kunt klantvriendelijk en klantgericht werken en handelen op je werk.
+ Je leert hoe je zo klachten afhandelt, dat je een blije klant krijgt.
+ Je ontdekt hoe je ervoor zorgt dat je geeft wat de klant

Wanneer kan je deelnemen?
Je bent van harte welkom om mee te doen als je klantgericht(er) wilt leren werken op

+ Dinsdag 19 november 2019 of
+ Vrijdag 24 januari 2020 of
+ Vrijdag 21 februari 2020

Tijd
09.00 – 12.00 uur

Locatie
INGRID+ Academy
De Kronkels 5a
3752 LM Bunschoten

Met wie?
Je volgt de training met maximaal acht deelnemers. Alle aandacht voor jou.

“De EO heeft gekozen voor het klantgerichte communicatieprogramma van INGRID+ Academy omdat deze training onze medewerkers niet alleen traint in vaardigheden en skills maar dat er ook goed aandacht is voor (onbewuste) verwachtingen, perceptie, houding en gedrag. Ingrid is een geweldig goede trainer, een expert in haar vak en een super leuk mens! Al mijn medewerkers waren unaniem positief over haar. Ingrid heeft aandacht voor de verschillende personen in de training waardoor iedereen echt wat gehad heeft aan de training. Deelnemers verlaten de training met nieuwe ervaringen en concrete verbeterpunten.

Debora de Groot

Marketing Communicatie Manager , EO

Wat kunnen we voor je doen? vertel het ons.

 

3 + 2 =