TRAININGEN DIE JOUW CARRIÈRE VOORUIT HELPEN 

04

FEEDBACK GEVEN

Een compliment geven lukt je wel, maar zeggen wat je niet bevalt is een ander verhaal. Hoe zeg je tegen je collega dat hij dat telefoontje met de klant niet zo slim aanpakte? Of dat je haar manier van werken nogal irritant vindt? De GEK-methode gaat je hierbij helpen! In deze training geven we je uitleg over deze methode en ga je er direct zelf mee aan het werk! Ervarend leren noemen we dat. Lijkt dat je wat?  

   05

FUNCTIONERINGSGESPREK VOEREN

Het is jouw taak om als leidinggevende functionerings- en beoordelingsgesprekken te voeren. Je wilt het beste uit je mensen halen, ze in hun kracht zetten. Tegelijkertijd ga je voor optimaal resultaat voor het team en wil je de organisatiedoelen bereiken. Hoe combineer je deze soms tegenstrijdige doelen? Hoe voer je gesprekken waarbij je echt contact maakt met je medewerker? Na deze training voer jij gesprekken met oprechte aandacht en interesse. En blijf je de regie houden over het gesprek. 

06

KLANTGERICHT WERKEN

Vroeger was alles beter. Toch? Of toch niet? Misschien ken je ‘m nog wel: ‘behandel de klant zoasl je zelf behandeld wilt worden.’. Geldt dat nu ook nog? Nope. Iedere klant heeft zijn eigen gebruiksaanwijzing. De een wil wel dat je de boodschappen naar d eauto brengt en de ander draagt ze zelf wel om maar een simpel voorbeeld te noemen. Hoe moet het dan wel? En wat is het verschil tussen klantgericht en klantvriendeleijk werken? Hoe onderscheid je je ussen al die vele aanbieders? Zin om echt een relatie aan te gaan met je klant? We zien je graag!

   07

MOTIVERENDE GESPREKSVOERING

Luisteren is het krachtigste instrument dat je in handen hebt. Je kan er relalties mee bouwen, beter door overtuigen en je kennis uitbreiden. Helaas is goed luisteren lastiger dan het lijkt: veel mensen horen wat iemand zegt, maar luisteren niet echt. Laat staan dat ze de ander begrijpen. Hoe voorkom je dat aannames en oordelen je in de weg zitten? Hoe houd je je aandacht erbij?

08

SLECHT NIEUWS GESPREK

Dit zijn van die gesprekken die echt iedereen liever mijdt. Of je nu arts, manager of ouder bent. Slecht nieuws brengen doet echt helemaal niemand voor zijn lol. Of jij moet iemand kennen die ‘slecht nieuws’ brengen leuk werk vindt? Precies. Gelukkig kan je jezelf wel in trainen. Om slecht nieuws goed te brengen. Want het maakt nogal wat uit hoe je de boodschap brengt! Eens? Wil je ook weten hoe je een harde boodschap kan brengen met een zachte landing? Met deze training maak je zelfs van een slecht nieuws gesprek een goed gesprek.   

WAT KUNNEN WE VOOR JE DOEN? VERTEL HET ONS.

5 + 13 =